i├žinde

Hasic­čĹÇ

­čöą­čöąKiralanmas─▒ g├╝ndeme gelebilir tekrar. Adanaspor kiralamak istedi─čini y├Ânetime iletmi┼č. G├Âkhan, Galatasaray ma├ž─▒nda olumlu sinyaller verdi. Hoca Adem i├žinde olumlu rapor vermi┼č. Y├╝ksek bonservis teklifi gelmedi─či s├╝rece tak─▒mda kalabilir demi┼č. Larin,Nkoudou,Ghezzal,G├Âkhan ve yap─▒lacak olan bir kanat-Forvet transferiyle HasicÔÇÖin kiralanmas─▒ tekrar g├╝ndeme gelebilir. 

Bir cevap yaz─▒n

GIPHY Uygulama Anahtar─▒ Ayarlanmad─▒. L├╝tfen Kontrol Edin

  1. Adanaspor nedir… bu adam burda mi gelisicek gelisse umraniyede gelisirdi onlar bile oynatmiyacakti neredeyse bir oyuna aldi skor katkisi yapti baktilar iyi oynattilar ama gec kaldilar.. avrupadan bir takima verilmicekse kiralik takimda kalmasinda yarar var… 5 degisiklik hakki var… eskiden 3 du birini hasice kullanip cocugu oynatabiliriz bos bos iler.. yabanci sayisi zaten 16 ya cikicak hasici 10 numarada da kullanabiliriz cidden boyle bir yetenek varken yazik olucak.. hele birde boyd moyd yazarlarsa kadroya ­čśĹ

  2. Bilgilendirme i├žin te┼čekk├╝r ederim Mehmetcan. Hasic’in ben bonservisi ile Avrupa herhangi bir 3.lig tak─▒m─▒na gitmesini istiyorum. Bedava da verebilirler. D├╝nya futboluna bu ├žocu─ču kazand─▒rmak i├žin ├Âncelikle T├╝rkiye de Be┼čikta┼č’ tan sonra Gs hari├ž b├╝t├╝n tak─▒mlardan uzak tutulmas─▒ laz─▒m. Anas─▒na babas─▒na dm den felan yazal─▒m da evlatlar─▒n─▒n istikbalini bizim gibi ahbap ├žavu╚Ö ili┼čkisi ile i┼člerin y├╝r├╝d├╝─č├╝ sa├žma sapan bir d├╝zenden uzak tutsunlar. Anla┼č─▒lan bu ├žocu─ču mundar etmeye ├žal─▒┼čacaklar, yemin ederim ├╝z├╝l├╝yorum bu ├žocuk i├žin. ─░stedi─činiz kadar k─▒z─▒n ama Fatih Terim in elinde b├Âyle bir yetenek olsayd─▒ ┼čimdi her g├╝n bir haberi ├ž─▒k─▒yor olurdu. Fatih Terim e bile emanet edilebilir bu ├žocuk. Biz k─▒ymet bilmiyoruz abi, yapam─▒yoruz. T├╝rkiye de bu i┼či tek yapacak adam da Fatih Hoca verelim ona ├žocu─ču parlats─▒n, sats─▒n, kendi kul├╝b├╝ne kazand─▒rs─▒n, en az─▒ndan memlekete d├Âviz girer. Ya da bak ne diyecem bu daha zekice olur 40 ya┼č─▒nda Alanya nin yok mu ya ┼č├Âyle g├╝zel bi kanat forveti onla neyim takas edelim. T├Âvbe yarabbim ya, ak─▒l fikir ver Allah’─▒m ┼ču Be┼čikta┼č teknik ekibine.