içinde

Jota sergene ne yaptı da?

Şu Mustafa ve Cengiz kadar şans bulamıyor. Gol atsa skor yapsa kesik yiyor..  adam çabalıyor izlediğimiz maçlarında ama gel görki oynatılmıyor.. 

Maç 2-0 şimdi oyuna alsan ne verim alabilirsin ki.. soruyorum? 

Madem istikrar olmalı.. Getirin abi Şenol Güneşi verin 5 yıllık sözleşme..  Herkes Şenol Güneşe tolerans göstersin.. Sergen bu sezon bunu hakedecek hiç bir şey yapmadı.. 

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin