Şu Mustafa ve Cengiz kadar şans bulamıyor. Gol atsa skor yapsa kesik yiyor.. adam çabalıyor izlediğimiz maçlarında ama gel görki oynatılmıyor..
Maç 2-0 şimdi oyuna alsan ne verim alabilirsin ki.. soruyorum?
Madem istikrar olmalı.. Getirin abi Şenol Güneşi verin 5 yıllık sözleşme.. Herkes Şenol Güneşe tolerans göstersin.. Sergen bu sezon bunu hakedecek hiç bir şey yapmadı..
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin