Site güzel olmuş emeği geçenin eline sağlık demek istedim altada benim aracın kazalı resmini koymuşum farketmeden nasıl olduysa arrtık ??
içinde Genel
??
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Geçmiş olsun Allah kazalar dan korusun,ama ben kazalı araç fotoğrafı göremedim
Eyvallah. Cümlemizi
kazara sildin geri galiba:)))
yok kazara değil bilerek sildim bu manyak ne diyo demesinler:)))
:)))) demiş olabilirler:)))
Olabiler :))