2017şampiyonluğunda da bu sarışınlardan son dk gol yemiş idik.Şampiyonluğumuzu ilan etmemiz biraz uzamışdı .Bu senede hayırlısı ile öyle olacak.
içinde Kartal Yorum
Üzülmeyelim
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
hüseyin kardeşim bugün alinan 1 puan mi yoksa kaybedilen 2 puan mi onu sezon sonunda görücez artik