içinde

Töre

Adam oyuna girdide birkaç pozisyon bulduk. Bu adam madem oynayabiliyo neden necipi bek rosieri sağ açık yapıyoruz. Bu ne saçmalık. Bu kaçıncı saçmalık. Her puan kaybımız sergen yuzunden. Yani bi insan kendine bu kadar ihanet eder

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings