içinde

Hikaye Biriktiriyoruz. Sonu Güzel Bitsin..

Biraz geçmişe bakınca, hikaye barındıran şampiyonluklarda Beşiktaş’ın bir hayli önde olduğu görülecektir..

** İkinci sıradaki takımın ligi namağlup tamamladığı sezonda kazanılan şampiyonluk..

** Yenilgisiz şampiyonluk..

** 100. yılında şampiyonluk..

** İlk devre bitiminde 6. sırada iken sezon sonunda elde edilen şampiyonluk..

** Statsız şampiyonluk..

** Ve kendimizi bitiş çizgisine sağ salim atabilirsek, SEYİRCİSİZ VE FORVETSİZ ŞAMPİYON olarak kocaman bir apolet daha takacağız..

Bu kadar eksikle nasıl yaparız bilmiyorum ama yapmak zorundayız be kardeşim. Yarın gelecek bir galibiyet kapıyı ufak ufak aralamamızı sağlayacak. 

Bu takımın forması, FEDA sezonundan da hatırlayacağımız üzere en kötü 3. olur.. O formayı giyenler giydikleri formanın ağırlığını hissederlerse şampiyon olur..

Eksik çok, mazeret yok..

Alın şu maçı!!

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

4 Comments

  1. Tüm bu yokluklara rağmen buradan şampiyonluk çıkarabilecek tek rakım Beşiktaş’tır, Serdar kardeşim. Renkliler bizim durumumuzda olsa şimdiye çoktan havlu atmıştı. Bu da bizim farkımız olsun ?. Aynı, milletimiz ve genç cumhuriyetimiz gibi yokluklara rağmen başarma azmimiz ve gücümüz var. Allah’ın izniyle de başaracağız ?????.

    2