Besiktasin karakterine ne kadar uydugunu gormus olduk..Larin olsa bile artik Abunun yoklugunda Tore veya Nkoudu santrafor oynar.. Mactan once ,tazminatorun santraforu cikarip Onyekuruyu santrafora alip da kazandigi ve etkili oldugu maclar aklima geldi…
Bu macta da ona benzer guzel bir oyun oynacacagimizi dusunmustum..
Ben macin en iyisi olarak Ghezali gordum..Sag acikta olmasina ragmen sahanin her bolgesinde oyunu yonlendiren oyuncuydu..
Ghezzal son dönemde Gomez’den sonra gördüğüm en dominant oyuncu Yunusum. Yere basışıyla dahi bu ligin 2 gömlek üstünde olduğunu haykırıyor adeta. Yönetimin elini çabuk tutması lazım. Ufak hesaplar yüzünden bu adamı kaçırırsak sağlam darbe yeriz.
Her yonuyle kalitesini belli ediyor bence de bu ligin ustunde bir oyuncu,oyun gorusu ve teknigiyle bu takimin yarisi oluyor,3.bolgenin her yerine pansuman yapiyor Serdarim..Ghezali almak mecburiyetindeyiz..Ghezali kaybetmek takimin yarisin kaybetmektir..
?????
Yalnız, Yunus hocam,
Boyu çok uzun (1.84) ve kilosu da çok fazla (75) olmamakla birlikte,
belki de -Beşıktaş’a gelmiş geçmiş- gücünü ve bedenini en efektif kullanan futbolcudur AbouBakar..
Adeta gücün ete kemiğe bürünmüş hali..
Hızlı, hareketli ve son derece güçlü..
Artı,
her konuda üst klas bir oyuncu..
Kafa topu,
Çalım,
Dripling,
Adam geçme,
Son vuruş,
Duvar olma,
pas verme,
Kanattan içeri girme..
Yani, evet, Gökhan bugün takım için her şeyini verdi ve çok başarılı oldu,
Ancak, AbouBakar’ın yeri başka..
@Kartal Ruhlu
@serdar-bjk
Abuş bizim icin bicilmis kaptan,suratli ve hareketli olmasinin yaninda cok ozelligi olan bir oyuncu…Abus olmadiginda hep Larin oynuyordu ..Abus olmadiginda larin degil de Abus gibi hareketli ve suratli bir oyuncunun santrafor oynamasi gerektigini GTore oynayinca daha iyi anladik Sevgli Sverisson…Larin ile Toreyi santrafor olarak kiyasladim..
Söylemek istediğinizi aynen anladım Yunus hocam..
Sadece, A.Bakar’a bir güzelleme yapmak gelmişti içimden..
O nedenle yazdım..
Hareketli forveti ben de seviyorum..
Ve Töre, çok da başarılıydı bu gece, o konuda..
Size katılıyorum..
?????
?? + Metafizikci???Metafizigi cok okudugundan sahada uyguladigi bir calim vardi, sag kanatta ..Fizik otesi,hâlâ cozemedim Sevgili Sverisson???
Ah hocam, hiç sorma..
Ağır çekime alıp izledim, yine de akıl erdiremedim o çalıma..
?????