Bu sonucla gencler kume duser. Boylece gs her sene beles gelen 6 puandan mahrum kalacak. Nasil olsa sampiyon olamayacaksin bilerek genclere yenilseydin ve kumede tutsaydin daha akilli olurdu. Gelecegi dusunmeden hareket etti gs.
içinde Kartal Yorum
gs kendi ayagina sikti
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Kusura bakma eksiye basmaya o kadar alışmışım ki ???
Ziyacım, piyon her zaman bulunur
Aci aci gulumsedim. Safim ben ya :))))