içinde

Fener in golü

Kimse hiçbir şey söylemiyor.. Dayanamadım üye oldum yazmak için. Fener in golünde el yok mu ??? Bein de göstermemek için resmen kesmişler . İrfancan bariz el ile alıyor. Bir ben mi öyle görüyorum???

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

5 Comments