Atiba, gese maçında gördüğü sarı kartla cezalı duruma düştü. Karagümrük maçında yok. Umarım kendisini aramayız.
içinde Kartal Yorum
Atiba
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Atiba, gese maçında gördüğü sarı kartla cezalı duruma düştü. Karagümrük maçında yok. Umarım kendisini aramayız.
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
necip oynar..yetenekleri kisitli olsada ,oda atiba gibi butun gucuyle oynuyacaktir..
Dorukhanla başlayabilir genelde öyle yapıyor …
savasicakca dorukhan oynasin..tercihim necip..savasicakmi diye sormam bile.
Gs maçındaki Atiba’yı değil biz Denizlispor bile aramaz, merak etme.