Daha ulkeye geleli 8 ay olmus. Tanimadigin bilmedigin bir ulkenin takimina geliyorsun ve mactan sonra agliyorsun. Bu bana yeter. Keske onlar sampiyonlugun sevinc gozyaslari olsaydi ama caniniz sag olsun. Bu igrenc duzene direndiniz. Hakkinizla oynayip, serefinizle yasadiniz. Hepinizin alnindan opuyorum.
içinde Kartal Yorum
Seviyorum bu takimi
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Golden sonra josefi gördün mü ? Onu görünce benim de gözüm doldu …
Deli Ziya Bey lig bitti mi? nedir bu tukenmislik ve kabullenmislik? bu sitenin demirbaslari olarak tum uyeleri sampiyonluga inandirmanizi ve camiayi kenetlenmeyene davet etmenizi bekliyoruz
Bu is bitti Gemlik Kartali. Kendi elimizle verdik.