Ljajic ne durumda acaba oynama ihtimali var mı ? Mensah’a kalırsak yandık, oynamıyor. Dorukan ile de çok defansif oluyor üretkenlik azalıyor.
içinde Kartal Yorum
Ljajic
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Mensah ismini her gördüğüm yerde küfredicem , aq mensahıııı
+1
mensah konusunda benim fikrim hic degismedi . mensah oynayacagina sergen kendisi cikip oynasin daha iyi..