içinde

92 – 90

Üçüncü çeyrekte, bir ara 22 sayı fark yediğimiz maçın son çeyreğinde, müthiş bir geri dönüşle maçı aldık..

92 – 90

Darısı yarınki maça, inşallah…

?????

?????

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments

  1. Gurur duyduk.Genclerde is var.Bu takimi bir arada tutabilsek super olur ama zor gorunuyor.!! En onemlisi ligteki son tofas macinda kural hatasiyla hakkimiz yenmisti.Insallah tofasi yarinda yenip hesabi durmus olacagiz.Gelsin Efes maci ondan sonra.
    Efes iyi bir takim,onlari yenip finale cikmak cok fiyakali olurdu.Hele feneri yenip kupayi almak..☺️☺️??❤️

    2