içinde

Sadece dua etmiyorlar Mehmetcan

Saha içinde ve dışında, masa başında ve basında, VAR odalarında da çalışıyorlar. Yönetimin bu konuda da uyanık ve atak olması gerekiyor. Türkiye’de işler böyle yürüyor. Bizim camia alışık olmasa da bu böyle..

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings