Ya arkadaş adam destek elini zemine koymuş top gelmiş çarpmış. E amk defalarca eğitim alıyosunuz bu konuda hala nasıl gidip penaltı çalıyonuz i.neler
içinde Kartal Yorum
Penaltı
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Vida’nın lizbon + bu maçtaki iki penaltısı da bana göre, futbol aklı ile penaltı değil…
Çalsın boşver çalmasa hakem penaltımızı vermedi diye konuşurlardı Ersin’in kurtarması iyi oldu ?☺️