Kelaaaaaaj 🙂 harbi çok yeteneksiz biraz da salak. O pozisyona faul bekleyip gol yediren adam bu takımdan siktirsin gitsin.
içinde Kartal Yorum
Kelaaaaaaj 🙂 harbi çok yeteneksiz biraz da salak. O pozisyona faul bekleyip gol yediren adam bu takımdan siktirsin gitsin.
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings