O zaman Emrecan’i niye aldik biz???
içinde Genel
Turk stoper ariyoruz, yok diye Necip oynuyor
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
O zaman Emrecan’i niye aldik biz???
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Emrecan üçlü diziliş oynanacağı için transfer edildi.
Sağ stoper -Saiss – Emrecan olacaktı.
Ama hoca dörtlüye dönünce Saiss’de dörtlü savunmanın sol stoperi olunca Emrecan bir anda yedek kulübesine geçmek zorunda kaldı.
Sence Necipten daya kotu oynat miydi?
Necip kötü oynamıyor,
Emrecan da kötü oynamazdı..
Yıl içinde, dönüşümlü olarak ikisi de oynayacak zaten..
Necip Beşiktaş’taki 14 yılının en iyi futbolunu oynuyor şu anda haksızlık yapma
Emre’nin kendi yeri değil ters ayakta kalıyor abi sonuçta ne desem yanlış olur. Tayyip geldi, Welinton döndü. En kötü de Necip var artık.
Ben Talha’nın da Necip’i kesemeyeceğini düşünüyorum, 1-2 maç denenir sonra Necip’e dönülür 🙂