Sahada tribünler de “istifa” demeye başladı. Bu noktadan sonra mucize skorlar olmadıkça istifaya kadar dönüş olmaz gibi. O skorlar da oyunda bir gelişme olmadıktan sonra mucize olarak kalacaktır. Haliyle dönüşü olmayan bir yola girildi. İlginç olanı sadece hoca için değil, yönetim için de..
içinde Genel
Evet… Artık taraftar buradan dönmez
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
ya kovacaklar.. ya da beraber gidecekler.. üzülerek söylüyorum.. 🙁