içinde

Kalitenizin amk :(

İyi haber ismael gitti kötü haber bu yavşaklar dan bir bok olmaz 🙁 tamam amk hoca kötü hatta berbat hepsi kabulde  bi takım ceza sahası içi ve önünde bu kadar mı mal olur topunuzun …. iddia ediyorum değil ismael klop gelsin bu yavşaklar dan bi bok olmaz .

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments

  1. Hocanın talihsizliği daha doğrusu aptallığı hücum planının ana unsuru olarak Nkoudou seçmesi zaten. Sezon başı attığı gollere aldandı belki de. Ama bir topçu bu kadar mı yanar döner performans sergiler. Sahada hiç bir şey yapmıyor haftalardır. Sadece bolca top kaybı. Gerçi Ghezzal yokken ve mevcut göbek üçlü ile ortadan hücum yapmak rüya iken çok da seçeneği yoktu. Yolu açık olsun.