Büyük Besiktasin büyük taraftari;önce gökhan dinc denen serefsizi daha sonra karekter yoksunu kapsimali bagarttilar simdide Besiktas taraftarini yönetime karsi kiskitmaya calisiyorlar.daha evvelden Besiktas hakkinda konusup yazmayan Media hepbir agizdan besiktastaki olumsuzluklardan dem vurup yönetimi zayiflatmak icin her yolu deniyor.bunlari sevindirmemek ,federasyon baskaninin ekmegine yag sürmemek icin aklimizi kullanip tek yürek,tek vucut olup Besiktasimizi ve yönetimimizi desteklememiz lazim.
içinde Genel
Aklini kullan.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
İmza ✍️
Kendini yazar zanneden yonetime bjk ye saldiriyor… bu sitede de var bi tane ama biz de hata supersin yazarsin duayensin diye diye gaza getirdik adami! Bide taraftari örgütleyip yönetimi indirmeye çalisiyor… nasil gazladiysak artik