içinde

hayırlı olsun…

talisca gs haberleri çıkmaya başladı. sene sonu hepimiz kemoterapiye başlamayız İNŞAALAH 🙂 tabi işin şakası. ALLAH korusun hepimizi..

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

5 Comments

  1. Sevgili kardesim,madem ramos ve teliska bizleri kanser yapacak kadar iyi futbolcularda dünyadaki bütün takimlar aptalmi neden baska yerden talipleri cikmiyor,milyonlarca parayi sokaga atarcasina harcayan arablar bile bunlara sahip cikmiyor.ellnasir külübü kadro disi birakmis diger zengin arap kulüpleri dahi almiyor.birak galatasaray alsin ücretini düsük gösterselerde en nihayet para ceplerinden cikacak alsinlar ve betsinlar.sampiyonlar ligi geliride kurtarmaz.insallah alirlar.
    Beni ilgilendiren bizim yapacagimiz üc transferin kaliteli olmasi.o zaman bak isler nasil degisiyor.

    1
    • Kişisel gelişiminde bu kadar etkili olmuş bir kulübe,
      kendisi için şarkılar yazmış bu taraftar kitlesine sırtını dönüp gs’a gidecek bir oyuncu için karalar bağlamam ben hocam..

      Burası Beşiktaş..
      Kimseye boyun eğmez bu camia..

      Laz değiliz ama aynen Temel’in düşüncesindeyiz:
      Bizi tanımayanı biz hiç tanımayız..
      🤐🤐🤐🤐🤐

      11
    • Taliskanin inan bize cok fazla faydasi olmaz.10deyil 9deyil mücadele etmez,hirsli deyil takimi kalpten benisemez,takimin bütün ahengini bozar.sadece gol atma becerisi yüzünden bu kadar riske girilmez.anlayin artik paramiz yok maddi durumumuz cok kötü.davlet onlara yardim Eder fakat bize altyapi tesislerinin müsadesini bile cok görürler.tek güvencemiz Besiktas sevgimiz.birlik icinde olmaliyiz.emin ol birgün devran degisecek hep böyle kalmiyacak.