Bugun kadroda olmasa su an takim ondeydi !!!
içinde Genel
Immobile..
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Bugun kadroda olmasa su an takim ondeydi !!!
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Zaten adımız çıkmış yetmişe, inmez altmışa, biliyorum.
O nedenle kimsenin kalbini kırmamak, moralini bozmamak için burada yazmamıştım, yazmıyorum.
Ama, ne kadar çalışırsa çalışsın. Ne kadar fırsatçı olursa olsun. An itibariyle gol krallığında en tepede yer alırsa alsın Ciro, Gomez gibi, Demba gibi, hatta KolpaBakar “gibi” bir golcü değil @aussie.
Seviyorum.
Başarılı olmasını arzu ediyorum.
Ama değil mi ki adına yaş denilen o merdivenin basamaklarını tırmanıyorsun birer birer.
Gelip geleceğin nokta budur, burasıdır.
Bana kalırsa içtenlikle mücadele ediyor Immobile.
Ama takım kurgusu ve kadro yapısı Ne Ciro’ya ne Semih’e yardımcı olmuyor, olamıyor.
Her ikisi de “Kutucu” olan bu kardeşlerimizin kale sahası civarında topla buluşmaları ve son vuruş becerilerini bu bölgede sergilemeleri gerekiyor aslında..