içinde

Önümüzdeki sezonlara bakıcaz artık….

Serdal adalı istifa diyesim var da…. yok abi oda çözmez camiada adam kalmamış… bitmişiz!!! 43 yaşındayım ben boyle kimsesiz kalmis bi besiktas gormedim…

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings