Biliyorum bazılarının alerjisi var ama konu isimler değil konu bakış açısı. Şöyle düşünen biri gelsin artık yerli yabancı hiç farketmez. Feda döneminde çok mu iyiydi kadromuz hayır. Ama herkes oynanan oyundan keyif alıyordu. Şimdi milyon euroluk oyuncular var hocamıza oyuncu beğendiremiyoruz..
GIPHY App Key not set. Please check settings