içinde

Takımın başında bir hoca olsa

Şuan oyuna müdahale ederdi… Cengizi mustafayı çıkarırdı oyundan…

Yenilen 2. Gol Cengiz topu kaptırıyor ama net faul var. VAR müdahale edip nasıl vermez. Bayan hakemi beğendim her şeye faul çalmıyor. İkili mücadeleye izin veriyor..  ama 2. Golde VAR nasıl devreye girmez. Net faulu yayıncı kuruluş zaten gösteriyor… Yönetimden de bir cacık olmaz malesef… 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings