Son senelerdeki başarısızlığımızın en büyük nedeni gol sorunu.
Şampiyon olan takımlara baktığımızda puan ortalamaları ve gol ortalamaları birbirine yakın.
gs nin 102 puanlık anormal sezonu hariç genelde gol ve puan ortalamaları 2.2-2.3 civarında.
Şimdi önümüzde yine bir transfer dönemi var ve en az 6-7 ilk 11 oyuncusu bekliyoruz.
Transferleri yapıp sezonun ilk hafta öncesinde;
Santrafor ve yedekleri: 35 gol
Sağ/Sol Kanatlar ve yedekleri: 20 gol
10 numara ve yedeği: 10 gol
Geriye kalan tüm orta saha: 10 gol
Tüm defans oyuncuları: 5 gol
atabileceğini hayal ediyorsak şampiyonluğa oynama ihtimalimiz olabilir.
Çalışarak defans anlamında oyuncu kendini geliştirebilir ama gol ve asist büyük oranda yetenek işi.
İyi takım ve vasat takım arasındaki en büyük farkta bu zaten 3. bölgeye topu bir şekilde getiriyorsunuz ama orada ekstra işi yapacak ve atak sonlandıracak yetenekli oyunculara ihtiyaç oluyor.
GIPHY App Key not set. Please check settings