içinde

Bunu isterük!!

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

8 Comments

  1. Neye dayanarak? Üçlü oyun anlayışının kralı Jesus yapamadı da bu ülkede sonradan dörtlüye dönmek zorunda kaldı.

    Teknik direktörlük meselesini FM oyunu sanıyorsun abi. En son hangi yabancı hoca şampiyon olmuş ve kaç yıl geçmiş bunun üzerinden lütfen aç bi bak.

    Arne Slot, Kloop gibi isimler getiremeyeceksen yabancı hoca işi yaş. Şenol Güneş’i de getiremiyorsan Nuri Şahin’i getir. En azından ligi tanıyor, camiayı biliyor. Ama şu yabancı sevdanızdan vazgeçin.

  2. DeliZiya Hocam bu ara çok hayal kırıklığına uğratıyorsun beni…. İtaliano ve Palladino arasında gerçekten bu Palladino’ yumu seçtin.. Palladino gelecekse Abdullah Avcı, İsmail Kartal, Aykut Kocaman’ da gelse olur. Hatta İlhan Palut bile daha mantıklı olur. En azından ligi çok iyi biliyor ve 3′ lü oynatmıyor.
    Palladino hem 3 lü oynatıyor hemde geçiş oyunu oynatıyor. Takımını savunmada kompakt ve disiplinli tutuyor, boşluk yakalarsa hızlı geçişlerle gol bulmaya çalışıyor.. Önde baskı, Set Hücumu, Hücum varyasyonları vs. işi yok adamın. Artı olarak bu ligte kime karşı geçiş oynayacağız ? Ben söyliyeyim hemen Derbilerde başarı yakalama ihtimali var ama oda bizim lanet edeceğimiz bir futbolla, kalan bütün maçlar da sıkıntı yaşarız. Kaçını kazanır, kaçını kaybederiz bilmem ama çok puan bırakırız anadolu takımlarına..

    İtaliano bizim için yabancılardan en mantıklı ve gerçekçi hoca.. 4-2-3-1 / 4-3-3 oynatır, topa sahip olmayı, sahaya ve rakibe hükmetmeyi sever, set hücumunu çok iyi bilir ve oynatır, maçları hep rakip yarı sahada oynatır. Tam bizim aradığımız adam. Bu adama 200 milyon euro bütçe ile iyi bir takım kurulursa ligin içinden geçebilecek potansiyeli var.

    Ha illa Türk olacaksa da Nuri Şahin, modern futbol bilgisi çok yüksek, oyuncu ilişkileri kuvvetli, oyun anlayışı aynı İtaliano gibi, oyuna, topa ve rakibe hükmetmek, rakip yarı saha da oynamak ve set hücumları ile gol aramayı ve bulmayı sever…