içinde

Aynı formayı giyemezsiniz..

Bir tarafta 40’ına merdiven dayamış bir adam, verebileceğinin bir değil 3 mislini veriyor, goller atıyor, goller attırıyor, Beşiktaş markasını tek başına sırtında taşıyor,

Diğer tarafta en verimli olabileceği yaşta ya psikolojisi bozuk oluyor, ya sakat oluyor, ya da oynayası gelmiyor.

Atiba ve Ljajic aynı formayı giymemeli.

Biri cana can katarken, diğeri can sıkmakla meşgul..

Ve üstelik canını dişine takan, takmayanın kırkta birine oynuyor..

Adaletini seveyim dünya…

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

12 Comments