içinde

Nasıl Ronaldo'yu alamıyoruz? yönetim istifa :D

yani ronaldoyu alamıyorsan bu işi bırakın abi.. valerien ismailde ben kadroda düşünmüyorum… gelirse onun maaşını öder benim maaşımı ödeyemezsiniz demiş felan 😀 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings