Sakin olmak lazım… şuan bir kaos var..
Tek suçlu sergen hoca değil… Sakin olmak lazım… istifa etmek acizlerin kolaya kaçanların tercihidir… hatalardan ders almak lazım… yönetim çıkıp hocamıza güveniyoruz demesi lazım… hocamizinda artık kendine gelmesi lazım… analizcileri toplayip toplanti yapmasi lazim.. radikal kararla welinton kadro dişı birakilmali.. Taraftar haklı ama taraftar nerede? Stat neden boş? Biletler pahalı evet ama zengin taraftar nerede? […] Oku
Kolaya kaçmak..
Kolay…. Hemen Sergen istifa… yok yaaa….Şampiyon olunca mikrofonlarda kameralarda en önde olanlar hatta kupa töreninde bile hoca en arkada dururken en önde olan yönetim bozuntuları şimd nerede ??? Ts ye peşkeşmi çekiliyor ondanmı sus pus…. A.N.Ç ve tayfası önde İstifa edip defolup gitsinler……. Roiserin omuz kısmına çarpıyor, necipten önce josefe faul var…. Bugün yönetim ne […] Oku