Ayıp olurdu…
Değerli başkan ve ekibini canı gönülden kutluyorum. Vallahi de ne Alex için ne de Pjanic için. Onlar işin derler ya çileği. Geldiği günden bu yana dik duruşu, aklı selim açıklamaları, Sergen Hoca olayını herşeye rağmen kimseye malzeme vermeden çözüşü, Hocanın olması gibi arkasında işler kötü giderken dik duruşu, ailesine vermekle yükümlü olduğu zamanı Beşiktaş için […] Oku
atibanın gölü nü
izledim nkodu rosiere çok kötü pas atmış bom boş pozisyonda bile şut atmış rosier iyi yakaladı çevirdi atiba gibi tecrübeli bir oyuncunun ilk kontrolü kötü oldu ve yanında kenan boşken bom boş o panik hali ile gol bulması önemli lakin ben onun gibi büyük bir oyuncudan yanında bom boş kenana vermesini bekledim Oku

