Mert yine döktürüyor 🤌🏻
Maçın başında rakibe gol attırmayı denedi, olmadı. Şimdi de basit bir topu bile dışarı tokatlayamadı. Buna halen güvenen varsa aklına şaşarım! Oku
Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.
Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.
Maçın başında rakibe gol attırmayı denedi, olmadı. Şimdi de basit bir topu bile dışarı tokatlayamadı. Buna halen güvenen varsa aklına şaşarım! Oku
tarafından sunulan
Black@White
Siz Beşiktaşlı olamazsınız siz yönetim sevicisiniz sizin hibiler yüzünden başarı asla gelmez kimsenin adamı olmayın kimsenin hiç bir yönrtşm benim babamın oglu degıl eyy troller gıdın başkana soyleyın yonetıme soyleyın gıdecekler Beşiktaşın hakkını savunamayan verdıgı sozlerı yerıne getıremeyen yonetım gıdecek istesenızde ıstemesenızde gıtcek ne cektıysek sızın gıbı onun bunun adamı olanlardan cektık transfer sart dedık […] Oku
tarafından sunulan
Fehmi
Soylenecek cokta bisey yok. Gelecek seneyi de mahvediyoruz. Semihi cikarip forvetsiz oyuna donup tekrar 85te mustafayi almak. Ne dusunuldu acaba. Mario babamizin oglumuda surekli oyunda. Neden bir takımın onde baskiyi akil etmesi 73 dakika alir. Kimse şampiyonluk beklemedi de oyun gelisse bari. O da yok. GvBde babamizin oğlu degil. Zirt pirt hoca degisikligide manasiz ama […] Oku
tarafından sunulan
II. El Cordobés
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.