yönetimin planları
1. plan avrupa liginde devam edersek transfer yaparızdı elenince transfer yapmadılar nasılsa 3. olur diye düşündüler ziraatı bile hedefe koymadılar hepsi gitti. Şimdi 2.plan bekliyorlar shaktarı elersek transfer yapacaklar.. ziya abi şimdi kızar transfer transfer diye bağırıyorsunuz diye. Yenilenmeden bu takım düzelmez… Eldeki kazmalarla bu iş olmaz… Oku