Gio resmen iflas etti. Zerre ümit kalmadı
Mario yu da alsın beraber gitsinler. Takım 80 dk pozisyon yakalamamış sen Semih i oyundan alıyorsun. Mario işe hala devam. Hiçbir oyuncu yerinde oynamıyor ve inat devam ediyor. Olan takıma oluyor….Her geçen gün geriye gidiyoruz Oku