OLE savunursak biz daha çok üzülürüz…
Bu takım ne Temmuz da avrupa elemesini geçebilir.. Ne ligde eylül sonunu göremez.. Yönetimi de koltuğundan eder… Göndereceklerini sanmıyorum ama Beşiktaş’ta eylülde havlu atarak rekor kıracak görürsünüz… Bu arada ilk Ziraat Kupasından etti.. Şimdi 3 bile olamadı Süper Kupaya katılımdan da etti… Biz Süper Kupa ve Ziraat Kupasını 6 ayda kazanan başkanı koltuğundan ettik uyanın […] Oku