Sergen Yalçın ve 3 Mektup
İlk 2 mektubu açtı. Önce takım çalışmamış dedi eski hocayı suçladı scout ekibi yatmış dedi onları suçladı. Şimdi renklilerin keşke bizde olsa dediği Rafa yı suçluyor. Bu görüşü savunan arkadaşlar da var bu forumda. Bugün Rafa yoktu takım uçtu da biz mi görmedik. Bence Sergen 3 mektubu yazmaya başladı. Geçen senelere göre daha iyi kadro […] Oku