2 zayıf halka Salih ve Umut ile işimiz çok zor
Tayfur neden oynamıyor en azından orta saha daha dirençli olurdu. İnşallah Umut Rashica gibi orta seviye bir oyuncuyu maçın yıldızı yapmaz. Oku
Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.
Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.
Tayfur neden oynamıyor en azından orta saha daha dirençli olurdu. İnşallah Umut Rashica gibi orta seviye bir oyuncuyu maçın yıldızı yapmaz. Oku
tarafından sunulan
Lozan
Öncelikle siteye tekrar dönmen beni ve buradaki tüm renktaşlarımızı mutlu etti bunu bilmeni isterim. Şenol hocayı sevmemeni saygıyla karşılıyoruz muhalif olman onun gelmesine üzülmen de anlaşılır bir durum. Yalnız şuan Beşiktaş’ımızın başında teknik direktör olarak görev alan bir hocamıza hakaretler savurman (mal,bunak) vs. kelimeler kullanman kendi adıma beni hayli rahatsız etmiştir. Sen alınma diye ben […] Oku
tarafından sunulan
fedai
Baktim IlGrande donmus, mutlu oldum ama coook donmeyen uye var. Eskiden tartisirdik, beyin firtinasi yapardik. Bu aralar iyiden iyiye muhallebi kivamina geldik. Sizlerden ricam kayip uyelerin isimlerini yazalim ve dondurelim onlari. Mesela @Atasyk, Deniz, Misafir Kartal, Kurufasulyam, Mustafavmms, Duzadam, Sokgoz79, Sereflitakim, Aussie(pazar yazilari) bunlar ilk aklima gelenler. Siz ozlediklerinizi etiketleyin ve onlari da geri dondurelim. […] Oku
tarafından sunulan
Deli Ziya
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.