içinde

1 puan?..

Takım, sanki 1 puan için çıkmış gibi sahaya..

Aslında, takımlar çıkarken bir gariplik olduğu belliydi..

Herkes gergin.. Kimse rahat değil.. Gülen yok..

Bir gariplik var bu işte ama, bilemedim..

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments