içinde

Eli kırılan Fenerbahçe kalecisi Altay, bireysel idmanlara başlamış..

Bizde gözü seğiren 3 hafta yok 🙂

”Beşiktaş’a Kötü Haber” gibi bir başlığı görmeye tahammül edemiyorum artık..

Şans denen hergelenin biraz da bizimle yürümesi dileği ile 🙂

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum