içinde

Karagümrük maçı

Karagümrük maçını 90 dakika seyrettim, bence be sezon ki en iyi ve baskılı oyununu oynadık. Buna febe ve gese maclari hatta 6-0 lık Rize maçı da dahil. Karagümrük’ü resmen sahasına hapsettik. Insallah bu güzel oyun ve galibiyetler serisi devam eder ve ben de başta Sergen YALÇIN ‘dan özür dileyerek mahçup olurum.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments