Vlahovic inşallah yemdir ya da bizi Suudi liginde AL-BEŞİKTAŞ zannediyor. Yok imza yok yıllık yok bonus görünen 50-60 sularında maliyet….herif kulübün tapusunu isteyecek sanki Ibrahimovic…
içinde Kartal Yorum
Vlahovic inşallah yemdir ya da bizi Suudi liginde AL-BEŞİKTAŞ zannediyor. Yok imza yok yıllık yok bonus görünen 50-60 sularında maliyet….herif kulübün tapusunu isteyecek sanki Ibrahimovic…
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings