içinde

dün komple dıçtık

kadro nun dar olması bu süreçte çok önemli geniş bir kadronun eksikliği bizi çok zorlaacak ki zorladıda keşke sergen altyapıdan bir santrafor alsaydı kadroya 3 e 5 e bakmadan larinin satılması lazım sadece arka direkte bize gol atacak bir santrafor gerekli değil layiç mutlaka gitmeli oğuzhan ne kadar kötu olursa olsun 45 de dun töre ile girmeliydi 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

4 Comments

  1. Şimdi beni çok eleştiren olacak biliyrm ama Larin geldiği günden bu yana söylüyorum o ne kanat ne forvet çünkü o topçu değil hele hele beşiktaş seviyesinde hiç değil. Bu sene onu iyi paraya satarsak beşiktaş tarihinde ki en büyük transfer başarısi olmuş olur inş Larin i izleyerek değil bu seneki istatistiklerine bakarak satın alirlar?

    4