içinde

Bu Benim Milli Takımım Değil!!!

Sarıların futbolcularının parlatıldığı, birilerinin güdümünde ve Beşiktaş düşmanı olan bir milli takımın dünya kupasında olmasını istemiyorum. Elenmemizi diliyorum. Kimse kusura bakmasın ben bu sistemin millisi değilim…

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

14 Comments

    • Bu düşünceme tepki gösteren arkadaşlar olabilir, saygı duyuyorum ama bu çok uzun bir sürenin birikimi ve bu birikim neticesinde oluştu. Galatasaray Türk Futbolunun İsrailidir. Bu sebeple kimse bu sisteme hoşgörüyle bakmamı beklemesin. Orkun’u oyuna ne zaman alacaklarını da biliyorum, takım yorulunca şapkadan tavşan çıkarsın diyecekler. Olmazsa bak o da bir şey yapamadı…

      1