Sarıların futbolcularının parlatıldığı, birilerinin güdümünde ve Beşiktaş düşmanı olan bir milli takımın dünya kupasında olmasını istemiyorum. Elenmemizi diliyorum. Kimse kusura bakmasın ben bu sistemin millisi değilim…
içinde Genel
Bu Benim Milli Takımım Değil!!!
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
murathoca kardesim metin tekin feyyaz ucar ali gültiken ibrahim toraman vs vs yaz yaz bitmez keltoş TOPunay genc milli takima besiktasli almiyordu , insani kendi milli takimina küstürdüler renklilerin mallarini pazarliycaz diye
Bu düşünceme tepki gösteren arkadaşlar olabilir, saygı duyuyorum ama bu çok uzun bir sürenin birikimi ve bu birikim neticesinde oluştu. Galatasaray Türk Futbolunun İsrailidir. Bu sebeple kimse bu sisteme hoşgörüyle bakmamı beklemesin. Orkun’u oyuna ne zaman alacaklarını da biliyorum, takım yorulunca şapkadan tavşan çıkarsın diyecekler. Olmazsa bak o da bir şey yapamadı…