içinde

İpler halen bizim elimizde.

Serdar kardeşimin (Şirin Baba) fikirlerinin çoğunu ve duygularını paylaşıyorum ama bu akşam bence hakem bu sonuçta etkili değildi. Nerdeyse kaleye şutumuz yok. Golleri de zaten adamlar attı. Sergen aklını başına toplamalı. Yeterince rakip analizi yapmadığını ve oyun içinde konsantrasyonunu kaybettiğini düşünüyorum. 

Rakibin en önemli silahı Pantsil olduğu ortada iken, adam sağdan sola geçti ama ona adam markajı dahi uygulatmadı. Gökhan Töre’nin gereksiz ve sorumsuz hareketi de bu skoru getirdi. Ayrıca Mensah denen eleman takımın ahengini bozmaya başladı. Hem oynama hem de trip yap… Bence kısa yoldan kadro dışı kalmalı. Artık yarar sağlamayacak, bari zarar vermesin.

Tüm bunlara rağmen mücadeleye devam. Sonunda inşallah kupayı biz kaldıracağız. Yeter ki inancımızı ve enerjimizi kaybetmeyelim. Rakipler de illa ki puan kaybedecek. İpler halen bizim elimizde…

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment