Takım, sanki 1 puan için çıkmış gibi sahaya..
Aslında, takımlar çıkarken bir gariplik olduğu belliydi..
Herkes gergin.. Kimse rahat değil.. Gülen yok..
Bir gariplik var bu işte ama, bilemedim..
Takım, sanki 1 puan için çıkmış gibi sahaya..
Aslında, takımlar çıkarken bir gariplik olduğu belliydi..
Herkes gergin.. Kimse rahat değil.. Gülen yok..
Bir gariplik var bu işte ama, bilemedim..
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
İLK kez, İLK yarıda sıfır ŞUT
Hiç sorma..