içinde

Seyrantepe’ye alkışlarla çıkmak

Büyük takımımız, GS maçında sahaya alkışlarla çıkar mı dersiniz? Puan olarak olur ama karakterleri olarak değil galiba

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment