Büyük takımımız, GS maçında sahaya alkışlarla çıkar mı dersiniz? Puan olarak olur ama karakterleri olarak değil galiba
içinde Kartal Yorum
Seyrantepe’ye alkışlarla çıkmak
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Nasıl olacak? diyelim 9 puan farkla ciktin o maca. 3 maç daha var. Bizi niye alkışlasın GS?