içinde

Teşvik Sezonu Açılmış..

Bazı aldığım duyumlara göre, şikeci takımlar Karagümrüğe bedelsiz oyuncu teklifi yapıyorlarmış, transferlerde kolaylık sağlayacaklarmış, yüksek miktarda prim öneriyorlarmış… Şaşırdık mi? Tabiki hayır.. İlahi adalet bu hafta tecelli edecek, eyyamcı hakemler, tff mhk koskoca bir sezonu bu 2 maç’a sıkıştırdılar.. Haydi Kartal ne yapıp edip bu maçlardan en az 4 puan alacaksın. Güvenimiz tam, dualarımız sizinle.. İnşallah  Şampiyon Biz olacağızz! Allah yüzümüzü kara çıkarmasın..

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment