içinde

Karagümrük artık benim gözümde bitti

Maçtan sonra da kavga çıkmış koridorda.. Bu neyin hırsıdır.. Bu kadar da olmaz 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments