Gs geçen hafta bilmem ne dijital piyasasından 50 milyon lira kazanmış. Taraftarları abanmış. Biz ne duruyoruz? Bayrak, forma, t-shirt ne varsa saldırın Kartallar ?!
içinde Kartal Yorum
Pazartesi Kartal Yuvası’nı yağmalıyoruz!
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
yalan o 50 milyon ne ya iki katına takım kuruyolar zaten şişirme haber